Dispečer/ka bezpečnostní centrály

Společnost LOG-IN CZ s. r. o. je významnou dopravní společností v oblasti mezinárodní dopravy, na trhu působí od roku 2006. Filozofie firmy je postavena "na předcházení krádežím a nehodám díky důslednému používání bezpečnostních technologií".

Do našeho týmu přijmeme zaměstnance na pracovní pozici: DISPEČER/KA BEZPEČNOSTNÍ CENTRÁLY

Co vás u nás čeká?

  • vzdálené testování bezpečnostních systémů na vozidlech
  • evidence času nakládky a vykládky
  • komunikace s řidiči mezinárodní kamionové dopravy
  • plánování a odeslání trasy přepravy
  • řešení mimořádných událostí - krádeže, nehody
  • komunikace s bezpečnostní centrálou v DE

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni (denní využití), základy polštiny výhodou
  • odolnost vůči stresu a schopnost práce v týmu
  • komunikační a organizační schopnosti
  • znalost práce na PC na uživatelské úrovni
  • samostatnost, spolehlivost
  • časovou flexibilitu

Co vám můžeme nabídnout?

  • různorodou pracovní náplň
  • zázemí stabilní dopravní společnosti
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • firemní benefity
  • nástup možný ihned nebo dohodou

Třísměnný provoz 7 dní v týdnu!


Místo výkonu práce: Doubravice 106, Pardubice

 

V případě zájmu o více informací nás kontaktujte na tel. čísle +420 773 762 220 nebo emailové adrese kucerova@login-cz.com.

 

 

 

Vážený pane / vážená paní,

pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost LOG-IN CZ s.r.o., IČ: 259 55 985, se sídlem Doubravice 106, 533 53 Pardubice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.

Odpovědí na inzerát poskytujete společnosti LOG-IN CZ s.r.o. své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení na pracovní pozici dispečer MKD. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva:

(i.)       na přístup k osobním údajům,

(ii.)      na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů,

(iii.)     na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně,

(iv.)     na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech,

(v.)      na přenositelnost údajů,

(vi.)     vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků,

(vii.)    obrátit se se stížností na dozorový orgán, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.