Referent/ka zákaznického centra
Společnost LOG-IN CZ s.r.o. je významnou dopravní společností v oblasti mezinárodní dopravy zboží vysoké hodnoty, která
hledá posilu na pozici
Referent/ka zákaznického centra
Co bude Vaší náplní práce?
· Denní komunikace se zahraničními klienty a dispečinkem společnosti
· Péče o portfolio klientů
· Reporting a práce s daty
· Zadávání a zpracování přeprav v interním přepravním systému
· Plánování vytížení vozidel
· Zpracování krátkých statistik
Co by Vám nemělo chybět?
· Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, další jazyk výhodou
· Znalost práce na PC
· Komunikativní dovednost
· Praxe v logistice výhodou, nikoliv však podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout:
· Stabilní a perspektivní zaměstnání na hlavní pracovní poměr
· Možnost seberealizace a dalšího profesního růstu
· Zajímavou a různorodou práci s motivačním finančním ohodnocením
· Benefitní tankovací kartu
· Mobilní telefon - zvýhodněné volání a mobilní data i k soukromým účelům (i pro rodinné příslušníky)
· Příspěvek na stravování
· Práci v mladém kolektivu
V případě zájmu o více informací nás kontaktujte na tel. čísle +420 778 402 505 nebo emailové adrese markova@login-cz.com