Referent/ka zákaznického centra

Společnost LOG-IN CZ s.r.o. je významnou dopravní společností v oblasti mezinárodní dopravy, na trhu působí od roku 2006. Filozofie firmy je postavena "na     předcházení krádežím a nehodám díky důslednému používání bezpečnostních technologií".

Do našeho týmu přijmeme zaměstnance na pracovní pozici:

 

Referent/ka zákaznického centra

 

Co Vás u nás čeká:

· Denní komunikace se zahraničními zákazníky – plánování nakládky a vykládky

· Úzká spolupráce s plánovacím týmem a obchodním oddělením

· Sestavování plánů mezinárodních přeprav

· Zadávání a zpracování přeprav v interním systému

· Zpracování krátkých statistik

· Podklady k fakturaci

 

Co k tomu budete potřebovat:

· Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

· Znalost práce na PC

· Proaktivní přístup

· Praxe v logistice výhodou, nikoliv však podmínkou (vhodné i pro absolventy)

 

Co Vám můžeme nabídnout:

· Zázemí rozrůstající se dopravní společnosti

· Neformální pracovní prostředí a benefity společnosti

· Motivující finanční ohodnocení

 

V případě zájmu o více informací nás kontaktujte na tel. čísle +420 773 762 220 nebo emailové adrese klementova@login-cz.com.

 

 

Vážený pane / vážená paní,

pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost LOG-IN CZ s.r.o., IČ: 259 55 985, se sídlem Doubravice 106, 533 53 Pardubice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.

Odpovědí na inzerát poskytujete společnosti LOG-IN CZ s.r.o. své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení na pracovní pozici dispečer MKD. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva:

(i.)       na přístup k osobním údajům,

(ii.)      na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů,

(iii.)     na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně,

(iv.)     na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech,

(v.)      na přenositelnost údajů,

(vi.)     vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků,

(vii.)    obrátit se se stížností na dozorový orgán, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.