Referent/ka zákaznického centra

Společnost LOG-IN CZ s.r.o. je významnou dopravní společností v oblasti mezinárodní dopravy zboží vysoké hodnoty, která

 hledá posilu na pozici 

 

Referent/ka zákaznického centra

 

Co bude Vaší náplní práce?

· Denní komunikace se zahraničními klienty a dispečinkem společnosti

· Péče o portfolio klientů

· Reporting a práce s daty

· Zadávání a zpracování přeprav v interním  přepravním systému

· Plánování vytížení vozidel

· Zpracování krátkých statistik

 

Co by Vám nemělo chybět?

· Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, další jazyk výhodou

· Znalost práce na PC

· Komunikativní dovednost

· Praxe v logistice výhodou, nikoliv však podmínkou 

 

 Co Vám můžeme nabídnout:

· Stabilní a perspektivní zaměstnání na hlavní pracovní poměr

· Možnost seberealizace a dalšího profesního růstu

· Zajímavou a různorodou práci s motivačním finančním ohodnocením

· Benefitní tankovací kartu

· Mobilní telefon - zvýhodněné volání a mobilní data i k soukromým účelům (i pro rodinné příslušníky)

· Příspěvek na stravování 

· Práci v mladém kolektivu

 

V případě zájmu o více informací nás kontaktujte na tel. čísle +420 778 402 505 nebo emailové adrese markova@login-cz.com

 

 

 

Odpověď na pozici "Referent/ka zákaznického centra"

Kontaktní informace




Poznámka/průvodní dopis

Přílohy

Zásady ochrany osobních údajů